رمان خواهر های وحشی 1
❤ رمــانـی ها ❤
رمان های توپ از نویسنده های نود و هشتیا، دانلود اهنگ ،جمله های عاشقانه و......فقط این جا!!!!

-سلووووم مشنگ هاواریوووو؟؟؟

-مشنگ هیکلته انچوچک...

-جدی؟

-مهیا همچین میزنم بپیوندی به قرون وسطا

-هــــــــه خندیدم وایـــــ

-زهرکوفت تو کارو بار نداری نه؟ چرا نمیری پیش بقیه درس بخونی زشته دوستات گناه دارنا؟

-بس کن نازان اونا دوستای تو هم هستن بعدشم شما سر یه موضوع الکی قهر کردین باهم بیا ببینم باید اشتی کنیم اخه این نیستیم اگه نیای اون بدبختام کمwild sisters جوری که دیگه

کم اهلی میشن میر دس خدا بیو دیگه دده..

-کوفت بریم که سرمو خوردی باشه اشتی میکنم

-اورین حالا شد................................

خب دیگه بگم قضیه رو یا گرفتین 4 تا دختر یه وریه خنگ هستیم که از اول راهنمایی با هم بودیم و مثل خواهریم و تو مدرسه همه مارو به اسم خواهر های وحشی یا همون وایلد سیسترز میدونن و سوم دبیرستانم هستیم و توی یک کلاس. البته این کارای خرکیمون رو درسامو تاثیر انچنانی نداره ها باور کنید ...نه ولی خدایی درسمونم خوبه 4 تا مشنگ به اسم نازان که خود بنده هستم ..خواهش میکنم خواهش میکنم من مطعلق به همتونم و یکی دیگمون مهیا همین ورپریدس و دوتای دیگه هم که الان باهاشون قهر بودم دارم میرم واسه مراسم اشتی کنون ستی و میشا هستن که دوتا دختر دقیقا برعکس هم هستن میشا چادریه و در خانواده مذهبی بزرگ شده البته با ما دیگه ادب و مدب حالیش نیس تاکید میکنم فقط با ما سه تا و ستیم که در یک کلمه سوسول تشریف دارن و قرطی البته گفته باشم دختر جلف و زننده ای نیست فقط یکم قرطیه همین منو مهیام که عادی و نرمال هستیم برین بقیشو بخونین دیگه خیلی حرفیدم

......................................................

مهیا-بچه ها اینم از نازان گوسفنده

بچه ها یه نیم نگاه بهم انداختن و سرشون و انداختن پایین انکار کین ؟واسه من قیافه هم میان یه وری ها

مهیا-هوی با شما دوتا بودما

ستی-هان چیه؟

مهیا-اشتی دیگه

ستی-من که حرفی ندارم بیا شوهر خوفم

من-اومدم

منو ستی مثل زنو شوهر بودیم همه میگفتن من شبیه پسرام و منم برای مسخره بازی پانیزو به عنوان همسر اینده انتخاب نموده ام

میشا-وی چه دلو قلوه ای هم به هم میدم

-تو خفه

-حرف دهنتو بفهم نازان

-برو بابا انگار از وحشی اومده!بلبل درازی هم میکنه!هر چی بزرگ تر میشه گنده تر میشه!صداتو برای من داد نزنا!تو نه تربیت داری نه خانوادگی...

هر سه-پپپپففففخخخخ نازان خفه نشی با این حرف زدنت

میشا-پس اشتی

-اره

مهیا-حالا واسه چی قهر بودین...

ترمه-سلام نازان جونم

اوووق باز این مزاحم اومد خدایا من اینو کجای شکمم بزارم همیشه مثل مگس میچبسه به ادم(برعکس گفتن کلمه ها عادتمه هاااا)

یکی زد تو گوشمو گفت –هوووی باتو بودم

-عمدی زدی؟

-اره چطور

-خوب کردی اصلا حوصله شوخی ندارم

-حالا میای بریم یه چیزی برات بخرم بخوری عزیزم

-نه ترمه جون مادرت ...

-بیا بینم

بزور منو کشوند برگشتم دیدم بچه ها هر هر دارن بهم میخندن

ایشش ورپریده ها ی زلیل مرده ندیدها...


نظرات شما عزیزان:

مهرا
ساعت18:43---19 خرداد 1395
خیلی باحاله
بزود تمومش کن که مردم از فضولی


یاس
ساعت12:13---16 خرداد 1395
چه باحال
ایول دمتون گرم


ریحانا
ساعت9:27---14 خرداد 1395
ببخشید کامل میشه؟

رزا
ساعت19:57---2 خرداد 1395
:کی میره برای دانلود پس؟؟؟
D


رها
ساعت15:53---19 ارديبهشت 1395
به نظرم زیاد جالب نیست رمان نخوندید که به این می گین قشنگ .

مهتا
ساعت15:11---19 ارديبهشت 1395
خیلی قشنگ مرسی

مینا
ساعت0:36---3 ارديبهشت 1395
سلام دوستان من لینک دانلودش رو پیدا نمیکنم یکی کمکم کنه

هانیه
ساعت18:39---13 آذر 1394
سلام‏ ‏جوجو‏ ‏خوشگله‏ ‏.تو‏ ‏رو‏ ‏خدا‏ ‏زود‏ ‏تمومش‏ ‏کن‏ ‏.نمی‏ ‏دونی‏ ‏چقدر‏ ‏طول‏ ‏میکشه

فاطمه
ساعت20:09---7 آبان 1394
م میخام دانلود کنم توروخدازودتر تمومش کن

Dokhi nefrat angiz
ساعت12:03---7 آبان 1394
تا اینجاش که بد نبود..

ببینیم ادامش چی میشه..
فعلا چندتا ایراد اومده دستم


ستاره
ساعت19:15---15 مهر 1394
سلام چجوری میتونم تمامشو دانلود کنم
پاسخ:زمانی که تموم بشه


باهوش مهدیس
ساعت13:09---28 مرداد 1394
نویسنده ی محترم زود کامل کن آخه میخواهم زود دانلود کنم زودددددددد

میشا 94
ساعت13:02---9 مرداد 1394


رز
ساعت18:52---28 خرداد 1394
کی کامل میشه؟ کاش نویسندش زودتربذاره.
تا اینجاش که خوب بود.


fatima
ساعت20:39---9 خرداد 1394
?????????iiiiiinn chera do neemiiiisheee
pppoooooooooooooooooooooooooooooofff


میشا
ساعت22:02---20 ارديبهشت 1394
عالیییییییی بود دم نویسنده محترم گرمم
راستی خواهشمندم هرچه زود تر کاملش کنید خیلی زد حاله وقتی وسطش تموم میشه


رائیکا
ساعت14:39---16 ارديبهشت 1394
به نظر قشنگ میاد کو بقیش؟؟؟؟؟

سحر
ساعت14:53---30 فروردين 1394
کی کامل میشه !؟؟
اه.من میخوام دان کنم.


ایناز
ساعت16:43---14 فروردين 1394
چه جوری باید دانلود کنم؟
پاسخ:باید کامل بشه بعد میره واسه دانلود


Zizi
ساعت14:33---8 فروردين 1394
یجورے بزارید بشہ دانلود کرد
پاسخ:باید رمان کامل بشه.بعد میره واسه دانلود


مهسا
ساعت22:16---20 اسفند 1393
رمانت قشنگه عزیزم .مرسی!

paniz
ساعت10:06---1 اسفند 1393
من میخوااااااااام دانلووووووود کنمممممم نمیشههههههههه

ویشکا
ساعت16:35---15 دی 1393
تا این جاش که خوف بود بقیش روبخونم ببینم چجوریه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:رمان خواهر های وحشی،رمانی ها,
ارسال توسط fati_fire